Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6860
Title: Забезпечення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами: міжнародний аспект
Other Titles: Ensuring the effectiveness of marketing tools in support of people with special needs: an international aspect
Authors: Македон, В. В.
Keywords: маркетингові інструменти
маркетингові продукти
люди з особливими потребами
рекламна кампанія
міжнародна компанія
маркетингові ініціативи
Issue Date: 10-Oct-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Македон В. В. Забезпечення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами: міжнародний аспект. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №3(87). С. 97-103.
Abstract: У статті було досліджено ефективність маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами на міжнародному рівні. Особлива увага була приділена використанню соціальних медіа, реклами та PR-кампаній як основних інструментів, що сприяють соціальній інтеграції вразливих груп населення. Було оцінено, що такі платформи не лише розповсюджують інформацію, але й забезпечують можливість взаємодії з аудиторією, залучаючи спільноти до активної участі. Було оцінено, що поєднання соціальних медіа, реклами та PR-кампаній забезпечує найкращий результат у досягненні соціальних цілей. У підсумку було розроблено стратегічні рекомендації для підвищення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами. Вперше було систематизовано та оцінено ключові маркетингові стратегії, які успішно впроваджуються на глобальному рівні для підтримки цієї вразливої групи населення.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6860
ISSN: 2706-9079
Appears in Collections:2024/3(87)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf315,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.