Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6860
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМакедон, В. В.-
dc.date.accessioned2024-10-10T11:25:10Z-
dc.date.available2024-10-10T11:25:10Z-
dc.date.issued2024-10-10-
dc.identifier.citationМакедон В. В. Забезпечення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами: міжнародний аспект. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №3(87). С. 97-103.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6860-
dc.description.abstractУ статті було досліджено ефективність маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами на міжнародному рівні. Особлива увага була приділена використанню соціальних медіа, реклами та PR-кампаній як основних інструментів, що сприяють соціальній інтеграції вразливих груп населення. Було оцінено, що такі платформи не лише розповсюджують інформацію, але й забезпечують можливість взаємодії з аудиторією, залучаючи спільноти до активної участі. Було оцінено, що поєднання соціальних медіа, реклами та PR-кампаній забезпечує найкращий результат у досягненні соціальних цілей. У підсумку було розроблено стратегічні рекомендації для підвищення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами. Вперше було систематизовано та оцінено ключові маркетингові стратегії, які успішно впроваджуються на глобальному рівні для підтримки цієї вразливої групи населення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectмаркетингові продуктиuk_UA
dc.subjectлюди з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectміжнародна компаніяuk_UA
dc.subjectмаркетингові ініціативиuk_UA
dc.titleЗабезпечення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами: міжнародний аспектuk_UA
dc.title.alternativeEnsuring the effectiveness of marketing tools in support of people with special needs: an international aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2024/3(87)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
18.pdf315,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.