Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6751
Назва: | Нормативні засади адміністративно-правового статусу Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |
Інші назви: | Regulatory principles of administrative and legal status National Agency of Ukraine for finding, tracing and management of assets derived from corruption and other crimes |
Автори: | Павленко, В. І. |
Ключові слова: | адміністративно-правовий статус нормативні засади нормативно-правовий акт законодавство правове регулювання АРМА |
Дата публікації: | 17-вер-2024 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Павленко В. І. Нормативні засади адміністративно-правового статусу Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів / В. І. Павленко // Правова позиція, № 1 (42), 2024. С. 85-92. |
Серія/номер: | Правова позиція;№ 1 (42), 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню нормативних засад адміністративного правового статусу Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА). Встановлено, що адміністративно-правовий статус АРМА, його окремих елементів, визначається національними нормативно-правими актами та закордонними акти. Національний рівень регулювання адміністративно-правового статусу АРМА здійснюється положеннями Конституції та законів України, а також підзаконними актами. Запропоновано поділ національних нормативно-правових актів, якими врегульовано адміністративно-правовий статус АРМА на окремі групи, які встановлюють загальні засади функціонування АРМА; спеціальні засади функціонування АРМА; та, які визначають матеріальні та процесуально-процедурні аспекти здійснення окремих повноважень АРМА; особливості проходження державної служби в АРМА; програмні цілі функціонування та реформування. Встановлено відсутність правових підстав та обґрунтовано відсутність практичної необхідності затвердження КМ України Положення про АРМА. З’ясовано, що особливістю АРМА, що обумовлена його спеціальним статусом, є правомочність видавати нормативно-правові акти, положеннями яких самостійно визначаються (врегульовуються) питання здійснення своїх повноважень на підзаконному рівні. Визначено, що закордонні акти, якими врегульовано адміністративно-правовий статус АРМА, включають акти Європейського Союзу (acquis ЄС) та міжнародні договори, згоду на обов’язковість яких надано ВР України. Викормлено основні акти Європейського Союзу (acquis ЄС) і міжнародні договори, згоду на обов’язковість яких надано ВР України, та охарактеризовано їх значення в діяльності АРМА. Обґрунтовано, що двосторонніми договорами (угодами), предметом яких є правова допомога, питання виявлення та розшуку активів, одержаними від корупційних та інших злочинів безпосередньо не знаходять конкретизованого регулювання. Встановлено, що укладання міжвідомчих міжнародних угод про співробітництво з органами іноземних держав до компетенції яких належать питання щодо виявлення та розшуку активів, одержаних злочинним шляхом є необхідним інструментом міжнародного співробітництва АРМА, який не використовується на теперішній час. Запропоновано АРМА посилити діяльність із укладання міжвідомчих міжнародних угод з органами іноземних держав до компетенції яких належать питання щодо виявлення та розшуку активів, одержаних злочинним шляхом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6751 |
ISSN: | 2521-6473 |
Розташовується у зібраннях: | 2024/1(42) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 351,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.