Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6745
Название: | Загальна характеристика системи інструментів діяльності Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |
Другие названия: | General characteristics of the system of tools for the operation of the National Agency of Ukraine for finding, tracing and management of assets derived from corruption and other crimes |
Авторы: | Павленко, В. І. |
Ключевые слова: | АРМА інструменти публічного адміністрування нормативно-правовий акт адміністративний акт припис адміністративний договір план юридично значуща дія матеріально-технічні операції |
Дата публикации: | 13-сен-2024 |
Издательство: | Університет митної справи та фінансів |
Библиографическое описание: | Павленко В. І. Загальна характеристика системи інструментів діяльності Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів / В. І. Павленко // Правова позиція, № 4 (41), 2023. С. 20-25. |
Серия/номер: | Правова позиція;№ 4 (41), 2023 |
Аннотация: | Стаття присвячена дослідженню інструментів діяльності АРМА. Виокремлено та охарактеризовано загальні засади та особливості застосування АРМА таких інструментів як нормативно-правовий акт, адміністративний акт, адміністративний договір, вчинення юридично значущих дій, здійснення матеріально-технічних операцій, план. Встановлено, що АРМА як центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом наділяється повноваженнями видавати як внутрішні (внутрішньовідомчі), так зовнішні (позавідомчі) нормативно-правові акти. З’ясовано, що зовнішні (позавідомчі) нормативно-правові акти АРМА приймаються одноособово (у випадках передбачених законодавством з метою визначення організації внутрішньої діяльності АРМА та порядку реалізації окремих повноважень тощо) та спільні (у випадках передбачених законодавством з метою визначення порядку та засад взаємодії АРМА з іншими органами державної влади, передусім правоохоронного сектору, обміну документами та інформацією; умов доступу АРМА до відомостей інформаційних баз інших органів тощо). Визначено, що адміністративні акти як основний інструмент діяльності АРМА мають внутрішньоорганізаційний та зовнішньоорієнтований характер. Виокремлено такі ознаки припису про усунення порушень вимог законодавства: 1) винесення у разі виявлення порушення вимог законодавства у частині ведення обліку, проведення оцінки та управління активами; 2) адресованість керівникам органів, підприємств, установ, організацій; 3) обов’язковість до виконання; 4) обов’язковість інформування АРМА про результати виконання припису; 5) настання юридичних наслідків у разі невиконання. Обґрунтовано, що припис про усунення порушень вимог законодавства є адміністративним актом. Акцентується увага на необхідності посилення застосування в діяльності АРМА таких інструментів як адміністративний договір та план. Стосовно останнього пропонується відновити щорічне планування діяльності АРМА. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6745 |
ISSN: | 2521-6473 |
Располагается в коллекциях: | 2023/4(41) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 349,55 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.