Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, В. І.-
dc.date.accessioned2024-09-13T10:57:31Z-
dc.date.available2024-09-13T10:57:31Z-
dc.date.issued2024-09-13-
dc.identifier.citationПавленко В. І. Загальна характеристика системи інструментів діяльності Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів / В. І. Павленко // Правова позиція, № 4 (41), 2023. С. 20-25.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6745-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню інструментів діяльності АРМА. Виокремлено та охарактеризовано загальні засади та особливості застосування АРМА таких інструментів як нормативно-правовий акт, адміністративний акт, адміністративний договір, вчинення юридично значущих дій, здійснення матеріально-технічних операцій, план. Встановлено, що АРМА як центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом наділяється повноваженнями видавати як внутрішні (внутрішньовідомчі), так зовнішні (позавідомчі) нормативно-правові акти. З’ясовано, що зовнішні (позавідомчі) нормативно-правові акти АРМА приймаються одноособово (у випадках передбачених законодавством з метою визначення організації внутрішньої діяльності АРМА та порядку реалізації окремих повноважень тощо) та спільні (у випадках передбачених законодавством з метою визначення порядку та засад взаємодії АРМА з іншими органами державної влади, передусім правоохоронного сектору, обміну документами та інформацією; умов доступу АРМА до відомостей інформаційних баз інших органів тощо). Визначено, що адміністративні акти як основний інструмент діяльності АРМА мають внутрішньоорганізаційний та зовнішньоорієнтований характер. Виокремлено такі ознаки припису про усунення порушень вимог законодавства: 1) винесення у разі виявлення порушення вимог законодавства у частині ведення обліку, проведення оцінки та управління активами; 2) адресованість керівникам органів, підприємств, установ, організацій; 3) обов’язковість до виконання; 4) обов’язковість інформування АРМА про результати виконання припису; 5) настання юридичних наслідків у разі невиконання. Обґрунтовано, що припис про усунення порушень вимог законодавства є адміністративним актом. Акцентується увага на необхідності посилення застосування в діяльності АРМА таких інструментів як адміністративний договір та план. Стосовно останнього пропонується відновити щорічне планування діяльності АРМА.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;№ 4 (41), 2023-
dc.subjectАРМАuk_UA
dc.subjectінструменти публічного адмініструванняuk_UA
dc.subjectнормативно-правовий актuk_UA
dc.subjectадміністративний актuk_UA
dc.subjectприписuk_UA
dc.subjectадміністративний договірuk_UA
dc.subjectпланuk_UA
dc.subjectюридично значуща діяuk_UA
dc.subjectматеріально-технічні операціїuk_UA
dc.titleЗагальна характеристика системи інструментів діяльності Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинівuk_UA
dc.title.alternativeGeneral characteristics of the system of tools for the operation of the National Agency of Ukraine for finding, tracing and management of assets derived from corruption and other crimesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/4(41)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf349,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.