Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6693
Назва: | Удосконалення змісту, організації й управління системою професійного навчання та підвищення кваліфікації державних службовців |
Інші назви: | Improving the content, organization and management of the vocational training system and improving the qualifications of civil servants |
Автори: | Івашова, Л. М Бондаренко, Л. І. |
Ключові слова: | публічне управління державна служба неперервна освіта підвищення кваліфікації організація процесу навчання компетенції зміст навчання підготовка й перепідготовка фахівців система управління освітою |
Дата публікації: | 26-сер-2024 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Івашова Л. М Удосконалення змісту, організації й управління системою професійного навчання та підвищення кваліфікації державних службовців / Л. М Івашова, Л. І. Бондаренко // Публічне управління та митне адміністрування, № 1 (40), 2024. С. 73-84. |
Серія/номер: | Публічне управління та митне адміністрування;№ 1 (40), 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано процеси формування й організації управління національною системою професійного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців в Україні відповідно до законодавчо-нормативних актів, а також принципів і стратегій розвитку державної служби. Зазначено, що попри постійну увагу державної влади до ефективного вирішення цієї проблеми, цілісної, гнучкої і ефективної системи підготовки фахівців державної служби поки що не створено. Авторами надано обґрунтовані пропозиції щодо недопущення розриву процесів підготовки фахівців і процесів підвищення їх кваліфікації, доведено необхідність дотримання їх логічної послідовності і побудови, сумісності і взаємовпливу. Зроблено висновки про недостатній ступінь відповідності змісту планів підготовки фахівців із посадовими завданнями і функціями виконуваної праці й змісту «сімей» посад. Підкреслено недостатнє застосування в процесі навчання міждисциплінарних програм і опанування слухачами бакалаврського та магістерського рівнів програми за однією чи двома галузями знань, або ж за групою спеціальностей. Запропоновано об’єднати процеси професійного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців, дотримуючись збереження спадковості, динамізму і комбінації знань із доповненням їх сучасними здобутками процесу Індустрія – 4. Це зробить процес навчання наскрізним, інтегрованим до сучасного освітнього простору і динамічним, а також забезпечить систематичного набуття й поповнення здобувачами освіти інноваційний знань і технологій необхідних для підвищення професійних компетенцій державних службовців. Обґрунтовано, що на ринку освітніх послуг з професійного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців головною має бути держава як замовник кадрів та монополіст з надання державних адміністративних послуг населенню. Саме держава має контролювати потреби в навчанні державних службовців за програмами різного рівня, а також процес організації, зміст та технології професійного навчання, включаючи методологію й терміни підготовки та перепідготовки фахівців. Зроблено висновок про необхідність глибшого дослідження змісту і складності праці пов’язаної з управлінською діяльністю органів публічного управління, що впливає на організацію та зміст професійного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6693 |
ISSN: | 2310-9653 |
Розташовується у зібраннях: | 2024/ №1(40) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 368,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.