Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвашова, Л. М-
dc.contributor.authorБондаренко, Л. І.-
dc.date.accessioned2024-08-26T11:24:53Z-
dc.date.available2024-08-26T11:24:53Z-
dc.date.issued2024-08-26-
dc.identifier.citationІвашова Л. М Удосконалення змісту, організації й управління системою професійного навчання та підвищення кваліфікації державних службовців / Л. М Івашова, Л. І. Бондаренко // Публічне управління та митне адміністрування, № 1 (40), 2024. С. 73-84.uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6693-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано процеси формування й організації управління національною системою професійного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців в Україні відповідно до законодавчо-нормативних актів, а також принципів і стратегій розвитку державної служби. Зазначено, що попри постійну увагу державної влади до ефективного вирішення цієї проблеми, цілісної, гнучкої і ефективної системи підготовки фахівців державної служби поки що не створено. Авторами надано обґрунтовані пропозиції щодо недопущення розриву процесів підготовки фахівців і процесів підвищення їх кваліфікації, доведено необхідність дотримання їх логічної послідовності і побудови, сумісності і взаємовпливу. Зроблено висновки про недостатній ступінь відповідності змісту планів підготовки фахівців із посадовими завданнями і функціями виконуваної праці й змісту «сімей» посад. Підкреслено недостатнє застосування в процесі навчання міждисциплінарних програм і опанування слухачами бакалаврського та магістерського рівнів програми за однією чи двома галузями знань, або ж за групою спеціальностей. Запропоновано об’єднати процеси професійного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців, дотримуючись збереження спадковості, динамізму і комбінації знань із доповненням їх сучасними здобутками процесу Індустрія – 4. Це зробить процес навчання наскрізним, інтегрованим до сучасного освітнього простору і динамічним, а також забезпечить систематичного набуття й поповнення здобувачами освіти інноваційний знань і технологій необхідних для підвищення професійних компетенцій державних службовців. Обґрунтовано, що на ринку освітніх послуг з професійного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців головною має бути держава як замовник кадрів та монополіст з надання державних адміністративних послуг населенню. Саме держава має контролювати потреби в навчанні державних службовців за програмами різного рівня, а також процес організації, зміст та технології професійного навчання, включаючи методологію й терміни підготовки та перепідготовки фахівців. Зроблено висновок про необхідність глибшого дослідження змісту і складності праці пов’язаної з управлінською діяльністю органів публічного управління, що впливає на організацію та зміст професійного навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;№ 1 (40), 2024-
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectорганізація процесу навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectпідготовка й перепідготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectсистема управління освітоюuk_UA
dc.titleУдосконалення змісту, організації й управління системою професійного навчання та підвищення кваліфікації державних службовцівuk_UA
dc.title.alternativeImproving the content, organization and management of the vocational training system and improving the qualifications of civil servantsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024/ №1(40)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf368,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.