Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6665
Назва: | Особливості комерційної діяльності при змішаних комбінованих перевезеннях |
Інші назви: | Peculiarities of commercial activity in mixed combined transport |
Автори: | Луб’яний, П. В. Войтович, О. А. Кузьменко, І. О. |
Ключові слова: | тариф мішані перевезення витрати тарифна політика комерційна діяльність транспортні послуги |
Дата публікації: | 21-сер-2024 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Луб’яний П. В. Особливості комерційної діяльності при змішаних комбінованих перевезеннях / П. В. Луб’яний, О. А. Войтович, І. О. Кузьменко // Системи та технології, № 1 (67), 2024. С. 80-83. |
Серія/номер: | Системи та технології;2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються актуальні питання, пов'язані з комерційною діяльністю у контексті змішаних комбі-нованих перевезень, та шляхи покращення системи тарифів на прикладі автомобільного та залізничного транспорту. Один з основних способів вдосконалення тарифної системи – це її диференціація залежно від класу якості перевезень і інших транспортних послуг, а також поступове припинення практики «перехресного» фінансування та субсидування нерентабельних видів діяльності за рахунок прибуткових.На сьогодні транспортний сектор здатен забезпечити лише базові потреби населення та економіки щодо обся-гів перевезень, але не щодо якості. Сучасний стан транспортної галузі не повністю відповідає вимогам ефективної реалізації євроінтеграційного курсу України та інтеграції національної транспортної мережі в Транс'європейську транспортну мережу.Для підвищення ефективності та конкурентоспроможності транспортного сектору необхідно вдосконалити правовий механізм державно-приватного партнерства, посилити взаємодію між державним та приватним сектором, органами державної влади та місцевого самоврядування, а також здійснити необхідні реформи, включаючи впрова-дження децентралізації за допомогою скоординованих ініціатив державної політики. Це створить міцну основу для сталого розвитку транспортної галузі та відкритого конкурентного ринку транспортних послуг.Згідно з чинним законодавством, рівень тарифів у транспорті визначається виходячи з нормативних затрат на одиницю транспортної роботи, рівня рентабельності та податкових зобов'язань. Розрахунки зі споживачами послуг транспорту загального користування проводяться відповідно до діючих тарифів згідно з кодексами (статутами) окре-мих видів транспорту, іншими законодавчими актами України, а також відповідно до міжнародних конвенцій, яких дотримується Україна, та міждержавних угод у сфері транспортних послуг.Авторами запропонована методика встановлення тарифів на змішані комбіновані перевезення, що базується на оцінці ефективності функціонування всієї транспортної системи. Оскільки змішані комбіновані перевезення, зокрема контрейлерні, поєднують точність автомобільного транспорту з витратами, подібними до залізничних, то тариф на них повинен бути в межах між тарифом для традиційних залізничних перевезень та автомобільних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6665 |
ISSN: | 2521-6643 |
Розташовується у зібраннях: | 2024/1(67) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
149-Article Text-282-1-10-20240626.pdf | 341 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.