Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6665
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Луб’яний, П. В. | - |
dc.contributor.author | Войтович, О. А. | - |
dc.contributor.author | Кузьменко, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-21T08:28:01Z | - |
dc.date.available | 2024-08-21T08:28:01Z | - |
dc.date.issued | 2024-08-21 | - |
dc.identifier.citation | Луб’яний П. В. Особливості комерційної діяльності при змішаних комбінованих перевезеннях / П. В. Луб’яний, О. А. Войтович, І. О. Кузьменко // Системи та технології, № 1 (67), 2024. С. 80-83. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6643 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6665 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються актуальні питання, пов'язані з комерційною діяльністю у контексті змішаних комбі-нованих перевезень, та шляхи покращення системи тарифів на прикладі автомобільного та залізничного транспорту. Один з основних способів вдосконалення тарифної системи – це її диференціація залежно від класу якості перевезень і інших транспортних послуг, а також поступове припинення практики «перехресного» фінансування та субсидування нерентабельних видів діяльності за рахунок прибуткових.На сьогодні транспортний сектор здатен забезпечити лише базові потреби населення та економіки щодо обся-гів перевезень, але не щодо якості. Сучасний стан транспортної галузі не повністю відповідає вимогам ефективної реалізації євроінтеграційного курсу України та інтеграції національної транспортної мережі в Транс'європейську транспортну мережу.Для підвищення ефективності та конкурентоспроможності транспортного сектору необхідно вдосконалити правовий механізм державно-приватного партнерства, посилити взаємодію між державним та приватним сектором, органами державної влади та місцевого самоврядування, а також здійснити необхідні реформи, включаючи впрова-дження децентралізації за допомогою скоординованих ініціатив державної політики. Це створить міцну основу для сталого розвитку транспортної галузі та відкритого конкурентного ринку транспортних послуг.Згідно з чинним законодавством, рівень тарифів у транспорті визначається виходячи з нормативних затрат на одиницю транспортної роботи, рівня рентабельності та податкових зобов'язань. Розрахунки зі споживачами послуг транспорту загального користування проводяться відповідно до діючих тарифів згідно з кодексами (статутами) окре-мих видів транспорту, іншими законодавчими актами України, а також відповідно до міжнародних конвенцій, яких дотримується Україна, та міждержавних угод у сфері транспортних послуг.Авторами запропонована методика встановлення тарифів на змішані комбіновані перевезення, що базується на оцінці ефективності функціонування всієї транспортної системи. Оскільки змішані комбіновані перевезення, зокрема контрейлерні, поєднують точність автомобільного транспорту з витратами, подібними до залізничних, то тариф на них повинен бути в межах між тарифом для традиційних залізничних перевезень та автомобільних. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Системи та технології;2024 | - |
dc.subject | тариф | uk_UA |
dc.subject | мішані перевезення | uk_UA |
dc.subject | витрати | uk_UA |
dc.subject | тарифна політика | uk_UA |
dc.subject | комерційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | транспортні послуги | uk_UA |
dc.title | Особливості комерційної діяльності при змішаних комбінованих перевезеннях | uk_UA |
dc.title.alternative | Peculiarities of commercial activity in mixed combined transport | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2024/1(67) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
149-Article Text-282-1-10-20240626.pdf | 341 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.