Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуб’яний, П. В.-
dc.contributor.authorВойтович, О. А.-
dc.contributor.authorКузьменко, І. О.-
dc.date.accessioned2024-08-21T08:28:01Z-
dc.date.available2024-08-21T08:28:01Z-
dc.date.issued2024-08-21-
dc.identifier.citationЛуб’яний П. В. Особливості комерційної діяльності при змішаних комбінованих перевезеннях / П. В. Луб’яний, О. А. Войтович, І. О. Кузьменко // Системи та технології, № 1 (67), 2024. С. 80-83.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6665-
dc.description.abstractУ статті розглядаються актуальні питання, пов'язані з комерційною діяльністю у контексті змішаних комбі-нованих перевезень, та шляхи покращення системи тарифів на прикладі автомобільного та залізничного транспорту. Один з основних способів вдосконалення тарифної системи – це її диференціація залежно від класу якості перевезень і інших транспортних послуг, а також поступове припинення практики «перехресного» фінансування та субсидування нерентабельних видів діяльності за рахунок прибуткових.На сьогодні транспортний сектор здатен забезпечити лише базові потреби населення та економіки щодо обся-гів перевезень, але не щодо якості. Сучасний стан транспортної галузі не повністю відповідає вимогам ефективної реалізації євроінтеграційного курсу України та інтеграції національної транспортної мережі в Транс'європейську транспортну мережу.Для підвищення ефективності та конкурентоспроможності транспортного сектору необхідно вдосконалити правовий механізм державно-приватного партнерства, посилити взаємодію між державним та приватним сектором, органами державної влади та місцевого самоврядування, а також здійснити необхідні реформи, включаючи впрова-дження децентралізації за допомогою скоординованих ініціатив державної політики. Це створить міцну основу для сталого розвитку транспортної галузі та відкритого конкурентного ринку транспортних послуг.Згідно з чинним законодавством, рівень тарифів у транспорті визначається виходячи з нормативних затрат на одиницю транспортної роботи, рівня рентабельності та податкових зобов'язань. Розрахунки зі споживачами послуг транспорту загального користування проводяться відповідно до діючих тарифів згідно з кодексами (статутами) окре-мих видів транспорту, іншими законодавчими актами України, а також відповідно до міжнародних конвенцій, яких дотримується Україна, та міждержавних угод у сфері транспортних послуг.Авторами запропонована методика встановлення тарифів на змішані комбіновані перевезення, що базується на оцінці ефективності функціонування всієї транспортної системи. Оскільки змішані комбіновані перевезення, зокрема контрейлерні, поєднують точність автомобільного транспорту з витратами, подібними до залізничних, то тариф на них повинен бути в межах між тарифом для традиційних залізничних перевезень та автомобільних.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;2024-
dc.subjectтарифuk_UA
dc.subjectмішані перевезенняuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectтарифна політикаuk_UA
dc.subjectкомерційна діяльністьuk_UA
dc.subjectтранспортні послугиuk_UA
dc.titleОсобливості комерційної діяльності при змішаних комбінованих перевезенняхuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of commercial activity in mixed combined transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024/1(67)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
149-Article Text-282-1-10-20240626.pdf341 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.