Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6530
Title: Технології просування послуг рекламного агентства
Authors: Чорна, А. І.
Keywords: реклама
рекламне агентство
онлайн-маркетинг
просування послуг
соціальні мережі
конкурентна перевага
Issue Date: 29-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Чорна А. І. Технології просування послуг рекламного агентства: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 33 с.
Series/Report no.: 061 «Журналістика»;2024
Abstract: У кваліфікаційній роботі досліджено та систематизаовано сучасниі технології просування послуг рекламного агентства та розробка на цій основі концепції відповідної рекламної кампанії. Рекламне агентство «Резиденція реклами» діє на динамічному та конкурентному ринку, де постійно з'являються нові гравці та змінюються тенденції. Щоб залишатися конкурентоспроможним, агентству необхідно постійно оновлювати та вдосконалювати свої маркетингові стратегії. Розроблена Концепція рекламної кампанії враховує сучасні тенденції ринку рекламних послуг і потреби цільової аудиторії агентства «Резиденція реклами». Ця концепція є новою та оригінальною, адже вона ґрунтується на аналізі ринку рекламних послуг, цільової аудиторії агентства «Резиденція реклами» та його конкурентів. Запропоновано сучасні рекламні інструменти, які дозволять агентству досягти своїх маркетингових цілей та підвищити свою конкурентоспроможність.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6530
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Chorna_061_Bak.pdf1,46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.