Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6507
Title: Обгрунтування напрямків реалізації маркетингової стратегії на підприємстві
Authors: Підберезна, В. С.
Keywords: маркетингова діяльність
підприємство
організація маркетингу
збутова політика
Issue Date: 13-Mar-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Підберезна В. С. Обгрунтування напрямків реалізації маркетингової стратегії на підприємстві : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 125 с.
Series/Report no.: 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;2024
Abstract: Важливим аспектом для торгівельного підприємства, оскільки саме воно займається збутом товарів виробників, є організація товарного руху, формування товарного асортименту, транспортування, складування, пристосування товару до вимог споживача. Весь цей перелік функцій і становить останній елемент комплексу маркетингу – маркетингова збутова політика. Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві залежить від ефективності функціонування системи організації маркетингу. Оскільки саме служба маркетингу повинна визначити стратегію маркетингу, здійснювати маркетинговий контроль, досліджувати ринок та формувати комплекс маркетингу фірми.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6507
Appears in Collections:Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Psdvereznya_076_Mag.pdf1,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.