Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6507
Назва: Обгрунтування напрямків реалізації маркетингової стратегії на підприємстві
Автори: Підберезна, В. С.
Ключові слова: маркетингова діяльність
підприємство
організація маркетингу
збутова політика
Дата публікації: 13-бер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Підберезна В. С. Обгрунтування напрямків реалізації маркетингової стратегії на підприємстві : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 125 с.
Серія/номер: 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;2024
Короткий огляд (реферат): Важливим аспектом для торгівельного підприємства, оскільки саме воно займається збутом товарів виробників, є організація товарного руху, формування товарного асортименту, транспортування, складування, пристосування товару до вимог споживача. Весь цей перелік функцій і становить останній елемент комплексу маркетингу – маркетингова збутова політика. Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві залежить від ефективності функціонування системи організації маркетингу. Оскільки саме служба маркетингу повинна визначити стратегію маркетингу, здійснювати маркетинговий контроль, досліджувати ринок та формувати комплекс маркетингу фірми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6507
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Psdvereznya_076_Mag.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.