Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6423
Назва: Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри
Автори: Фесенко, А. Р.
Ключові слова: Unity
IDA*
SMA*
пошук найкоротшого шляху
графи
А*
Дата публікації: 1-бер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Фесенко А. Р. Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 85 с.
Серія/номер: 122 «Комп'ютерні науки»;2024
Короткий огляд (реферат): Ця робота присвячена розробці комп’ютерного аналізу пошуку шляху в програмованих об’єктах гри. Дослідження присвячено алгоритму A* в середовищі Unity з урахуванням gCost, hCost і fCost для ефективного визначення найкоротших шляхів. Особлива увага приділена динамічному оновленню сусідів кожного вузла, що забезпечує гнучкість алгоритму у відповіді на зміни у середовищі. Дослідження підтверджує ефективність алгоритму в задачах пошуку шляху, що є критичним у різних областях, таких як ігровий дизайн, симуляції та робототехніка. Інтеграція алгоритму в Unity відкриває нові можливості для розробників та підкреслює важливість дослідження для подальшого розвитку цих галузей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6423
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Fesenko_122_Mag.pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.