Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6423
Название: Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри
Авторы: Фесенко, А. Р.
Ключевые слова: Unity
IDA*
SMA*
пошук найкоротшого шляху
графи
А*
Дата публикации: 1-мар-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Фесенко А. Р. Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 85 с.
Серия/номер: 122 «Комп'ютерні науки»;2024
Аннотация: Ця робота присвячена розробці комп’ютерного аналізу пошуку шляху в програмованих об’єктах гри. Дослідження присвячено алгоритму A* в середовищі Unity з урахуванням gCost, hCost і fCost для ефективного визначення найкоротших шляхів. Особлива увага приділена динамічному оновленню сусідів кожного вузла, що забезпечує гнучкість алгоритму у відповіді на зміни у середовищі. Дослідження підтверджує ефективність алгоритму в задачах пошуку шляху, що є критичним у різних областях, таких як ігровий дизайн, симуляції та робототехніка. Інтеграція алгоритму в Unity відкриває нові можливості для розробників та підкреслює важливість дослідження для подальшого розвитку цих галузей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6423
Располагается в коллекциях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_Fesenko_122_Mag.pdf2,35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.