Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФесенко, А. Р.-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:11:11Z-
dc.date.available2024-03-01T12:11:11Z-
dc.date.issued2024-03-01-
dc.identifier.citationФесенко А. Р. Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6423-
dc.description.abstractЦя робота присвячена розробці комп’ютерного аналізу пошуку шляху в програмованих об’єктах гри. Дослідження присвячено алгоритму A* в середовищі Unity з урахуванням gCost, hCost і fCost для ефективного визначення найкоротших шляхів. Особлива увага приділена динамічному оновленню сусідів кожного вузла, що забезпечує гнучкість алгоритму у відповіді на зміни у середовищі. Дослідження підтверджує ефективність алгоритму в задачах пошуку шляху, що є критичним у різних областях, таких як ігровий дизайн, симуляції та робототехніка. Інтеграція алгоритму в Unity відкриває нові можливості для розробників та підкреслює важливість дослідження для подальшого розвитку цих галузей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseries122 «Комп'ютерні науки»;2024-
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectIDA*uk_UA
dc.subjectSMA*uk_UA
dc.subjectпошук найкоротшого шляхуuk_UA
dc.subjectграфиuk_UA
dc.subjectА*uk_UA
dc.titleКомп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігриuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Fesenko_122_Mag.pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.