Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6368
Название: Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії
Авторы: Безверхня, Ю. В.
Ключевые слова: кросмедіа
інформаційні жанри
дослідження аудиторії кросмедіа
кросмедійна стратегія
онлайн-медіа
соціальні медіа
Дата публикации: 12-фев-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Безверхня Ю. В. Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 67 с.
Серия/номер: 061 «Журналістика»;2023
Аннотация: Мета роботи: дослідити особливості інформаційного контенту у кросмедійному просторі. Одержані висновки та їх новизна: Наукова новизна одержаних висновків полягає у дослідженні інформаційного впливу на кросмедіа. Практичне значення: Результати дослідження в подальшому можуть використовуватися для дослідження інформаційного кросмедійного простору, а власний проєкт може в подальшому стати офіційним онлайн-медіа. Тема дослідження була апробована на науковій конференції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6368
Располагается в коллекциях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_Bezverhnya_061_Bak.docx.pdf968,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.