Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6368
Назва: Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії
Автори: Безверхня, Ю. В.
Ключові слова: кросмедіа
інформаційні жанри
дослідження аудиторії кросмедіа
кросмедійна стратегія
онлайн-медіа
соціальні медіа
Дата публікації: 12-лют-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Безверхня Ю. В. Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 67 с.
Серія/номер: 061 «Журналістика»;2023
Короткий огляд (реферат): Мета роботи: дослідити особливості інформаційного контенту у кросмедійному просторі. Одержані висновки та їх новизна: Наукова новизна одержаних висновків полягає у дослідженні інформаційного впливу на кросмедіа. Практичне значення: Результати дослідження в подальшому можуть використовуватися для дослідження інформаційного кросмедійного простору, а власний проєкт може в подальшому стати офіційним онлайн-медіа. Тема дослідження була апробована на науковій конференції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6368
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Bezverhnya_061_Bak.docx.pdf968,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.