Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6333
Title: Ефективний маркетинг як фактор зміцнення економічної безпеки підприємства
Authors: Руда, М.В.
Копитко, М.І.
Keywords: економічна безпека підприємства
маркетингова безпека
маркетинг 4.0
клієнтоорієнтованість
ефективність
Issue Date: 11-Jan-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Руда М.В., Копитко М.І. Ефективний маркетинг як фактор зміцнення економічної безпеки підприємства. Науковий погляд: економіка та управління, № 3 (83) / 2023. С. 119-125.
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;№ 3 (83) / 2023
Abstract: У статті актуалізовано сутність поняття «економічна безпека підприємства» з урахуванням маркетингової складової, а також подано дефініцію поняття «маркетингова безпека». Досліджено специфіку та структуру маркетингового середовища в Україні, у т.ч. в період воєнного стану. Визначено роль маркетингу у зміцненні економічної безпеки на макрорівні в умовах загострення кризових явищ. Здійснено аналізування та окреслено фактори підвищення ефективності маркетингової стратегії, зокрема вплив впровадження концепції «Маркетинг 4.0» на фінансові результати і конкурентну позицію суб’єкта господарювання. Запропоновано зміцнення економічної безпеки підприємства із урахуванням активізації маркетингових зусиль для пошуку нових споживчих сегментів шляхом створення й збільшення цінності продуктів та послуг.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6333
ISSN: 2706-9079
Appears in Collections:2023/3(83)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf432,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.