Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6333
Назва: Ефективний маркетинг як фактор зміцнення економічної безпеки підприємства
Автори: Руда, М.В.
Копитко, М.І.
Ключові слова: економічна безпека підприємства
маркетингова безпека
маркетинг 4.0
клієнтоорієнтованість
ефективність
Дата публікації: 11-січ-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Руда М.В., Копитко М.І. Ефективний маркетинг як фактор зміцнення економічної безпеки підприємства. Науковий погляд: економіка та управління, № 3 (83) / 2023. С. 119-125.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 3 (83) / 2023
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано сутність поняття «економічна безпека підприємства» з урахуванням маркетингової складової, а також подано дефініцію поняття «маркетингова безпека». Досліджено специфіку та структуру маркетингового середовища в Україні, у т.ч. в період воєнного стану. Визначено роль маркетингу у зміцненні економічної безпеки на макрорівні в умовах загострення кризових явищ. Здійснено аналізування та окреслено фактори підвищення ефективності маркетингової стратегії, зокрема вплив впровадження концепції «Маркетинг 4.0» на фінансові результати і конкурентну позицію суб’єкта господарювання. Запропоновано зміцнення економічної безпеки підприємства із урахуванням активізації маркетингових зусиль для пошуку нових споживчих сегментів шляхом створення й збільшення цінності продуктів та послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6333
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2023/3(83)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf432,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.