Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6297
Назва: | Адміністративно-правові принципи, гарантії та адміністративна відповідальність щодо забезпечення інформації у сфері телебачення |
Автори: | Бородін, І. Л. Галунько, В. В. Глобенко, І. О. |
Ключові слова: | адміністративна відповідальність гарантії інформація правові норми принципи публічне адміністрування телебачення телевізійні структури |
Дата публікації: | 9-січ-2024 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Бородін І. Л., Галунько В. В., Глобенко І. О. Адміністративно-правові принципи, гарантії та адміністративна відповідальність щодо забезпечення інформації у сфері телебачення. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 127-130. |
Серія/номер: | Правова позиція;№ 3 (40), 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Використання нових інформаційних технологій, в яких важливе місце займає телебачення, зумовлює зміни в економічній, політичній та інших сферах життєдіяльності держави. Проаналізовано доктринальні підходи вчених до проблеми формування медіа відносини у сфері телебачення, як інформаційних суспільних відносин відносини нового типу. У зв’язку з ними значно виросла зацікавленість і до адміністративно-правових аспектів забезпечення функціонування телебачення основу яких складають принципи та гарантії такого забезпечення. Значну роль тут відіграє і адміністративна відповідальність у разі порушення діючого законодавства, яке визначає парадигму використання телебачення в інформаційному просторі держави. Автори доводять, що законодавцю необхідно об’єднати всі зазначені склади медійних правопорушень в окремій главі КУпАП, так, як це здійснено відносно інших правопорушень, наприклад, правопорушень на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв’язку (гл. 10 КУпАП). Зазначені заходи, створюють можливість визначити поняття принципів організації інформації у сфері телебачення як сукупність вихідних, основоположних умов і заходів інформаційного забезпечення управлінських процесів та безпосереднього використання інформації у сфері прийняття управлінських рішень. При цьому, практичне застосування зазначених принципів у процесі публічного адміністрування інформаційною сферою, дозволить ефективно конструювати гарантії інформаційного забезпечення діяльності самих адміністративних органів та сприятиме формуванню правових норм, що забезпечать успішність такої діяльності. Також підкреслена необхідність більш чіткої регламентації механізму надання інформації у сфері телебачення, а також виділити у діючому КУпАП главу, яка б містила правопорушення щодо обігу інформації, зокрема порушення права на одержання інформації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6297 |
ISSN: | 2521-6473 |
Розташовується у зібраннях: | 2023/3(40) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 319,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.