Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6297
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бородін, І. Л. | - |
dc.contributor.author | Галунько, В. В. | - |
dc.contributor.author | Глобенко, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-09T07:50:52Z | - |
dc.date.available | 2024-01-09T07:50:52Z | - |
dc.date.issued | 2024-01-09 | - |
dc.identifier.citation | Бородін І. Л., Галунько В. В., Глобенко І. О. Адміністративно-правові принципи, гарантії та адміністративна відповідальність щодо забезпечення інформації у сфері телебачення. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 127-130. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6473 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6297 | - |
dc.description.abstract | Використання нових інформаційних технологій, в яких важливе місце займає телебачення, зумовлює зміни в економічній, політичній та інших сферах життєдіяльності держави. Проаналізовано доктринальні підходи вчених до проблеми формування медіа відносини у сфері телебачення, як інформаційних суспільних відносин відносини нового типу. У зв’язку з ними значно виросла зацікавленість і до адміністративно-правових аспектів забезпечення функціонування телебачення основу яких складають принципи та гарантії такого забезпечення. Значну роль тут відіграє і адміністративна відповідальність у разі порушення діючого законодавства, яке визначає парадигму використання телебачення в інформаційному просторі держави. Автори доводять, що законодавцю необхідно об’єднати всі зазначені склади медійних правопорушень в окремій главі КУпАП, так, як це здійснено відносно інших правопорушень, наприклад, правопорушень на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв’язку (гл. 10 КУпАП). Зазначені заходи, створюють можливість визначити поняття принципів організації інформації у сфері телебачення як сукупність вихідних, основоположних умов і заходів інформаційного забезпечення управлінських процесів та безпосереднього використання інформації у сфері прийняття управлінських рішень. При цьому, практичне застосування зазначених принципів у процесі публічного адміністрування інформаційною сферою, дозволить ефективно конструювати гарантії інформаційного забезпечення діяльності самих адміністративних органів та сприятиме формуванню правових норм, що забезпечать успішність такої діяльності. Також підкреслена необхідність більш чіткої регламентації механізму надання інформації у сфері телебачення, а також виділити у діючому КУпАП главу, яка б містила правопорушення щодо обігу інформації, зокрема порушення права на одержання інформації | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Правова позиція;№ 3 (40), 2023 | - |
dc.subject | адміністративна відповідальність | uk_UA |
dc.subject | гарантії | uk_UA |
dc.subject | інформація | uk_UA |
dc.subject | правові норми | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | публічне адміністрування | uk_UA |
dc.subject | телебачення | uk_UA |
dc.subject | телевізійні структури | uk_UA |
dc.title | Адміністративно-правові принципи, гарантії та адміністративна відповідальність щодо забезпечення інформації у сфері телебачення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2023/3(40) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 319,06 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.