Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6202
Назва: Прогнозування кон’юнктури ринку легкових автомобілів
Автори: Малюта, Ірина А.
Козак, Руслана В.
Ігрєєва, Таїсія А.
Ключові слова: кон’юнктура ринку
ринок легкових авто
автомобільний туризм
прогнозування попиту
вплив коронавірусу
Дата публікації: 12-гру-2023
Видавництво: Національна академія управління
Бібліографічний опис: Малюта Ірина А., Козак Руслана В., Ігрєєва Таїсія А. Прогнозування кон’юнктури ринку легкових автомобілів. Актуальні проблеми економіки, №12 (233), 2020. С. 116-125.
Серія/номер: Актуальні проблеми економіки;№12 (233), 2020
Короткий огляд (реферат): У статті надано визначення поняття кон’юнктури ринку. Охарактеризовано та проаналізовано стан і тенденції розвитку світового ринку легкових автомобілів. Спрогнозовано показники продажів легкових авто та ємності ринку за основними регіонами світу за допомогою трьох методів середньої. Визначено перспективи розвитку ринку легкових автомобілів у світі після кризи коронавірусу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6202
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APE_2020_12_Maluita.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.