Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалюта, Ірина А.-
dc.contributor.authorКозак, Руслана В.-
dc.contributor.authorІгрєєва, Таїсія А.-
dc.date.accessioned2023-12-12T12:26:40Z-
dc.date.available2023-12-12T12:26:40Z-
dc.date.issued2023-12-12-
dc.identifier.citationМалюта Ірина А., Козак Руслана В., Ігрєєва Таїсія А. Прогнозування кон’юнктури ринку легкових автомобілів. Актуальні проблеми економіки, №12 (233), 2020. С. 116-125.uk_UA
dc.identifier.issn1993-6788-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6202-
dc.description.abstractУ статті надано визначення поняття кон’юнктури ринку. Охарактеризовано та проаналізовано стан і тенденції розвитку світового ринку легкових автомобілів. Спрогнозовано показники продажів легкових авто та ємності ринку за основними регіонами світу за допомогою трьох методів середньої. Визначено перспективи розвитку ринку легкових автомобілів у світі після кризи коронавірусу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія управлінняuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми економіки;№12 (233), 2020-
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk_UA
dc.subjectринок легкових автоuk_UA
dc.subjectавтомобільний туризмuk_UA
dc.subjectпрогнозування попитуuk_UA
dc.subjectвплив коронавірусуuk_UA
dc.titleПрогнозування кон’юнктури ринку легкових автомобілівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APE_2020_12_Maluita.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.