Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6199
Title: Світовий автомобільний ринок: сучасний стан і тенденції розвитку
Authors: Малюта, І. А.
Небаба, Н. О.
Колісник, А. Е.
Keywords: світовий автомобільний ринок
виробництво
рейтинг країни
автоконцерни
конкуренція
Issue Date: 12-Dec-2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Малюта І. А., Небаба Н. О., Колісник А. Е. Світовий автомобільний ринок: сучасний стан і тенденції розвитку. Агросвіт, № 7, 2020. С. 111-115.
Series/Report no.: Агросвіт;№ 7, 2020
Abstract: Проведено аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку світового автомобільного ринку. Досліджено виробниц- тво й продажі легкових автомобілів у розрізі регіонів світу та доведено, що регіон Азії та Океанії є драйвером зрос- тання світового ринку легкових автомобілів. Визначено, що лідируючі позиції з експорту легкових автомобілів бага- то років займають одні й ті ж країни, що свідчить про істотні труднощі, з якими стикаються інші автовиробники і уряди у просуванні продукції національного автопрому на світовий ринок. Розглядаючи топ-країн експортерів авто- мобілів встановлено, що Німеччина є світовим лідером як з виробництва, так і з продажів та значно випереджає США, Японію та інші країни. На Німеччину припадає понад 1/5 від усього світового експорту автомобілів. Встановлено, що 90% від усього річного обсягу продажів автомобілів розподілили між собою 12 найкрупніших автовиробників світу. Лідером з продажу автомобілів є німецький концерн Volkswagen AG.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6199
ISSN: 2306-6792
Appears in Collections:Кафедра міжнародних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AGSV_2020_07.pdf1,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.