Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6184
Назва: Оцінка концентрації ринку туристичних послуг України
Автори: Пластун, Олексій Л.
Журавка, Федір О.
Небаба, Наталія О.
Ярова, Інесса Є.
Ключові слова: ринок туристичних послуг
конкуренція
концентрація
туризм
Україна
Дата публікації: 7-гру-2023
Видавництво: Національна академія управління
Бібліографічний опис: Пластун Олексій Л., Журавка Федір О., Небаба Наталія О., Ярова Інесса Є. Оцінка концентрації ринку туристичних послуг України. Актуальні проблеми економіки, №9-10(243-244), 2021. С. 29-36.
Серія/номер: Актуальні проблеми економіки;№9-10(243-244), 2021
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що екстремальна концентрація на будь-якому ринку – це зосередження ринкової влади в руках окремих учасників ринку. І це, в свою чергу, є ознакою деградації ринку. Проведений аналіз показав, що ринок туристичних послуг України перейшов у стан квазіконкурентного. Перш за все, це вимагає перегляду державної політики та стратегії розвитку туристичної галузі як в цілому, так і з позиції регіонів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6184
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APE_2021_0910.pdf461,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.