Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6184
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПластун, Олексій Л.-
dc.contributor.authorЖуравка, Федір О.-
dc.contributor.authorНебаба, Наталія О.-
dc.contributor.authorЯрова, Інесса Є.-
dc.date.accessioned2023-12-07T12:40:28Z-
dc.date.available2023-12-07T12:40:28Z-
dc.date.issued2023-12-07-
dc.identifier.citationПластун Олексій Л., Журавка Федір О., Небаба Наталія О., Ярова Інесса Є. Оцінка концентрації ринку туристичних послуг України. Актуальні проблеми економіки, №9-10(243-244), 2021. С. 29-36.uk_UA
dc.identifier.issn1993-6788-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6184-
dc.description.abstractУ статті доведено, що екстремальна концентрація на будь-якому ринку – це зосередження ринкової влади в руках окремих учасників ринку. І це, в свою чергу, є ознакою деградації ринку. Проведений аналіз показав, що ринок туристичних послуг України перейшов у стан квазіконкурентного. Перш за все, це вимагає перегляду державної політики та стратегії розвитку туристичної галузі як в цілому, так і з позиції регіонів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія управлінняuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми економіки;№9-10(243-244), 2021-
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконцентраціяuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleОцінка концентрації ринку туристичних послуг Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APE_2021_0910.pdf461,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.