Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6180
Назва: Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства
Автори: Небаба, Н.О.
Гапоненко, С.О.
Ключові слова: підприємство
стратегія підприємства
концепції розвитку
концептуальна модель стратегії підприємства
глобалізація
глобалізаційна стратегія
глобалізаційний маркетинг
Дата публікації: 6-гру-2023
Видавництво: Національна академія управління
Бібліографічний опис: Небаба Н.О., Гапоненко С.О. Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства. Актуальні проблеми економіки, №5 (227), 2020. С. 138-148.
Серія/номер: Актуальні проблеми економіки;№5 (227), 2020
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні акценти у наукових концепціях щодо еволюції та сутності категорії «стратегія» та «стратегія підприємства», на базі чого були внесені відповідні доповнення до визначення сутності категорії «стратегія» та надано власне визначення поняття «стратегія підприємства». У роботі приведена авторська концептуальна модель стратегії підприємства, виділено етапи аналізу зовнішнього середовища підприємства для розроблення стратегічних альтернатив. Досліджено та доповнено основні напрями глобалізації, запропоновано введення нової економічної категорії «глобалізаційна стратегія» та «глобалізаційний маркетинг». Вперше запропоновано авторську концепцію глобалізаційного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6180
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APE_2020_05.pdf292,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.