Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6180
Title: Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства
Authors: Небаба, Н.О.
Гапоненко, С.О.
Keywords: підприємство
стратегія підприємства
концепції розвитку
концептуальна модель стратегії підприємства
глобалізація
глобалізаційна стратегія
глобалізаційний маркетинг
Issue Date: 6-Dec-2023
Publisher: Національна академія управління
Citation: Небаба Н.О., Гапоненко С.О. Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства. Актуальні проблеми економіки, №5 (227), 2020. С. 138-148.
Series/Report no.: Актуальні проблеми економіки;№5 (227), 2020
Abstract: У статті проаналізовано основні акценти у наукових концепціях щодо еволюції та сутності категорії «стратегія» та «стратегія підприємства», на базі чого були внесені відповідні доповнення до визначення сутності категорії «стратегія» та надано власне визначення поняття «стратегія підприємства». У роботі приведена авторська концептуальна модель стратегії підприємства, виділено етапи аналізу зовнішнього середовища підприємства для розроблення стратегічних альтернатив. Досліджено та доповнено основні напрями глобалізації, запропоновано введення нової економічної категорії «глобалізаційна стратегія» та «глобалізаційний маркетинг». Вперше запропоновано авторську концепцію глобалізаційного маркетингу.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6180
ISSN: 1993-6788
Appears in Collections:Кафедра міжнародних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APE_2020_05.pdf292,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.