Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6180
Название: Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства
Авторы: Небаба, Н.О.
Гапоненко, С.О.
Ключевые слова: підприємство
стратегія підприємства
концепції розвитку
концептуальна модель стратегії підприємства
глобалізація
глобалізаційна стратегія
глобалізаційний маркетинг
Дата публикации: 6-дек-2023
Издательство: Національна академія управління
Библиографическое описание: Небаба Н.О., Гапоненко С.О. Мейнстріми глобалізації: маркетингова стратегія розвитку підприємства. Актуальні проблеми економіки, №5 (227), 2020. С. 138-148.
Серия/номер: Актуальні проблеми економіки;№5 (227), 2020
Аннотация: У статті проаналізовано основні акценти у наукових концепціях щодо еволюції та сутності категорії «стратегія» та «стратегія підприємства», на базі чого були внесені відповідні доповнення до визначення сутності категорії «стратегія» та надано власне визначення поняття «стратегія підприємства». У роботі приведена авторська концептуальна модель стратегії підприємства, виділено етапи аналізу зовнішнього середовища підприємства для розроблення стратегічних альтернатив. Досліджено та доповнено основні напрями глобалізації, запропоновано введення нової економічної категорії «глобалізаційна стратегія» та «глобалізаційний маркетинг». Вперше запропоновано авторську концепцію глобалізаційного маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6180
ISSN: 1993-6788
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APE_2020_05.pdf292,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.