Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6122
Title: Застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств
Authors: Джинджоян, В. В.
Keywords: збут
проектний маркетинговий менеджмент
туристичні компанії
управління збутом
Issue Date: 23-Nov-2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Джинджоян В. В. Застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств. Ефективна економіка, №5, 2018.
Series/Report no.: Ефективна економіка;№5, 2018
Abstract: У статті з’ясовані особливості застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств. Наведена модель формування збутової політики (стратегії) туристичного підприємства в ринкових умовах господарювання та зображена модель «Чотири горизонти росту туристичного підприємства». Проілюстровано вибір маркетингових стратегій туристичних підприємств на усіх горизонтах росту. З’ясовано застосування туристичними підприємствами видів маркетингу для формування місії та цілей стратегічних маркетингових та збутових планів. Запропоновано формування збутових програм (проектів) підприємствами туристичного сектору. Також запропоновано здійснювати контроль за збутовою програмою туристичних підприємств трьох рівнів, а саме: внутрікорпоративний – проводиться всередині організації або керівництвом, або спеціальним підрозділом уповноваженим на його здійснення; всередині підрозділу який займався впровадженням програми; зовнішній – залучення зовнішніх спеціалізованих аудиторських організацій тощо.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6122
ISSN: 2307-2105
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf196,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.