Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6122
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДжинджоян, В. В.-
dc.date.accessioned2023-11-23T12:31:54Z-
dc.date.available2023-11-23T12:31:54Z-
dc.date.issued2023-11-23-
dc.identifier.citationДжинджоян В. В. Застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств. Ефективна економіка, №5, 2018.uk_UA
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6122-
dc.description.abstractУ статті з’ясовані особливості застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств. Наведена модель формування збутової політики (стратегії) туристичного підприємства в ринкових умовах господарювання та зображена модель «Чотири горизонти росту туристичного підприємства». Проілюстровано вибір маркетингових стратегій туристичних підприємств на усіх горизонтах росту. З’ясовано застосування туристичними підприємствами видів маркетингу для формування місії та цілей стратегічних маркетингових та збутових планів. Запропоновано формування збутових програм (проектів) підприємствами туристичного сектору. Також запропоновано здійснювати контроль за збутовою програмою туристичних підприємств трьох рівнів, а саме: внутрікорпоративний – проводиться всередині організації або керівництвом, або спеціальним підрозділом уповноваженим на його здійснення; всередині підрозділу який займався впровадженням програми; зовнішній – залучення зовнішніх спеціалізованих аудиторських організацій тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕфективна економіка;№5, 2018-
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectпроектний маркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectтуристичні компаніїuk_UA
dc.subjectуправління збутомuk_UA
dc.titleЗастосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8.pdf196,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.