Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6119
Title: Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств
Authors: Джинджоян, В. В.
Keywords: продуктові інновації
процесні інновації
збутова діяльність
туристичні підприємства
туристична галузь
Issue Date: 23-Nov-2023
Publisher: Чорноморський національний університет імені Петра Могили; ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Джинджоян В. В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств. Інвестиції: практика та досвід, № 9/2018. С. 40-45.
Series/Report no.: Інвестиції: практика та досвід;№ 9/2018
Abstract: У статті досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи до управління збутовою діяль ністю туристичних підприємств. Розглянуто основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Визначено, що з метою впровадження збутових інновацій туристичними підприє мствами різних груп доцільно проводити зміни в організації збутових та маркетингових проце дур, зокрема шляхом застосування бенчмаркінгу, реінжинірингу та аутсорсингу. При цьому виокремлено напрями, у яких може реалізовуватися збутовий аутсорсинг. З'ясовано, що одни ми із основних інноваційних процесів збуту є застосування електронної комерції та сайтів.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6119
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf373,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.