Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6119
Назва: Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств
Автори: Джинджоян, В. В.
Ключові слова: продуктові інновації
процесні інновації
збутова діяльність
туристичні підприємства
туристична галузь
Дата публікації: 23-лис-2023
Видавництво: Чорноморський національний університет імені Петра Могили; ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Джинджоян В. В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств. Інвестиції: практика та досвід, № 9/2018. С. 40-45.
Серія/номер: Інвестиції: практика та досвід;№ 9/2018
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи до управління збутовою діяль ністю туристичних підприємств. Розглянуто основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Визначено, що з метою впровадження збутових інновацій туристичними підприє мствами різних груп доцільно проводити зміни в організації збутових та маркетингових проце дур, зокрема шляхом застосування бенчмаркінгу, реінжинірингу та аутсорсингу. При цьому виокремлено напрями, у яких може реалізовуватися збутовий аутсорсинг. З'ясовано, що одни ми із основних інноваційних процесів збуту є застосування електронної комерції та сайтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6119
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf373,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.