Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6119
Название: Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств
Авторы: Джинджоян, В. В.
Ключевые слова: продуктові інновації
процесні інновації
збутова діяльність
туристичні підприємства
туристична галузь
Дата публикации: 23-ноя-2023
Издательство: Чорноморський національний університет імені Петра Могили; ТОВ `ДКС Центр`
Библиографическое описание: Джинджоян В. В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств. Інвестиції: практика та досвід, № 9/2018. С. 40-45.
Серия/номер: Інвестиції: практика та досвід;№ 9/2018
Аннотация: У статті досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи до управління збутовою діяль ністю туристичних підприємств. Розглянуто основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Визначено, що з метою впровадження збутових інновацій туристичними підприє мствами різних груп доцільно проводити зміни в організації збутових та маркетингових проце дур, зокрема шляхом застосування бенчмаркінгу, реінжинірингу та аутсорсингу. При цьому виокремлено напрями, у яких може реалізовуватися збутовий аутсорсинг. З'ясовано, що одни ми із основних інноваційних процесів збуту є застосування електронної комерції та сайтів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6119
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6.pdf373,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.