Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6084
Назва: Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні
Автори: Разінькова, М.Ю.
Ключові слова: збут
маркетинг
маркетингове управління
туризм
туристичні компанії
Дата публікації: 15-лис-2023
Видавництво: Видавничий дім "Інтернаука"
Бібліографічний опис: Разінькова М.Ю. Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки".
Серія/номер: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки";
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні. Виявлено, що серед проблемних питань проектування організаційних структур продажів туристичних підприємств є ірраціональний вибір типу структури, що здійснюється шляхом вибору в більшості функціональної структури і менше - послуг, ринкових, регіональних, сегментні, матричні та комбіновані структури; недостатня оптимізація рівнів управління організаційною структурою та складність міжструктурних зв'язків тощо. Таким чином, у сучасних економічних умовах забезпечення побудови оптимальної системи управління маркетингом для туристичних підприємств з урахуванням їх потенціалу та особливостей діяльності є головним завданням. Встановлено, що в непрямих каналах продажів структурно розташовані посередники. Основною функцією посередників є розширення та вдосконалення стратегії доступу на ринок, оптимізація витрат на здійснення туристичних послуг, оскільки вони краще знайомі з характеристиками місцевих сегментів ринку і швидше реагують на зміни ринкових умов. Як правило, багаторівневий канал збуту для продажу туристичної продукції здійснюється за участю великої кількості посередників. Встановлено, що в процесі управління продажами туристичних підприємств важливо використовувати маркетингові програми відповідно до кола завдань, що охоплюються. Звичайними є вирішення питань всіх функцій торговельної діяльності підприємства туристичного сектора, а цільові програми спрямовані на реалізацію окремого, особливо актуального завдання, наприклад, розробки нового продукту, або розробки нового сегменту ринку. Доведено, що ключовими напрямками маркетингового управління в діяльності туристичних підприємств є впровадження стратегічного та проектного менеджменту з використанням проектного підходу, побудованого на оптимальній структурі управління продажами з урахуванням функціональних, продуктивних, територіальних, матричнмх і сегментарних структур, впровадження технологічних інновацій у цей процес продажів туристичного продукту та формування віртуальної структури продажів та взаємодії мережевих кластерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6084
ISSN: 2709-5444
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IN_2019_Razinkova.pdf690,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.