Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6072
Назва: Методичний інструментарій оцінки конкурентних стратегій закладів вищої освіти
Автори: Стеблюк, Н.Ф.
Копєйкіна, Є.В.
Ключові слова: вища освіта
освітня послуга
стратегія
портфельний аналіз
ринок освітніх послуг
конкурентоспромож- ність.
Дата публікації: 14-лис-2023
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Стеблюк Н.Ф., Копєйкіна Є.В. Методичний інструментарій оцінки конкурентних стратегій закладів вищої освіти. Інфраструктура ринку, Випуск 17. 2018. С. 80-87.
Серія/номер: Інфраструктура ринку;Випуск 17. 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто маркетинговий інструментарій оцінки конкурентних стра- тегій закладів вищої освіти. Проаналізовано тенденції, які сформувалися серед факторів впливу на зміни кон'юнктури ринку освітніх послуг. Представлено концентрацію заяв абітурієнтів у регіонах України. Запропо- новано використання матричних методів до умов стратегічного розвитку вищих навчальних закладів. Наведено основні стра- тегічні напрями Дніпровського державного технічного університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6072
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІР_10_2018.pdf379,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.