Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6072
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтеблюк, Н.Ф.-
dc.contributor.authorКопєйкіна, Є.В.-
dc.date.accessioned2023-11-14T08:38:50Z-
dc.date.available2023-11-14T08:38:50Z-
dc.date.issued2023-11-14-
dc.identifier.citationСтеблюк Н.Ф., Копєйкіна Є.В. Методичний інструментарій оцінки конкурентних стратегій закладів вищої освіти. Інфраструктура ринку, Випуск 17. 2018. С. 80-87.uk_UA
dc.identifier.issn2519-2868-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6072-
dc.description.abstractУ статті розглянуто маркетинговий інструментарій оцінки конкурентних стра- тегій закладів вищої освіти. Проаналізовано тенденції, які сформувалися серед факторів впливу на зміни кон'юнктури ринку освітніх послуг. Представлено концентрацію заяв абітурієнтів у регіонах України. Запропо- новано використання матричних методів до умов стратегічного розвитку вищих навчальних закладів. Наведено основні стра- тегічні напрями Дніпровського державного технічного університетуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнфраструктура ринку;Випуск 17. 2018-
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectосвітня послугаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпортфельний аналізuk_UA
dc.subjectринок освітніх послугuk_UA
dc.subjectконкурентоспромож- ність.uk_UA
dc.titleМетодичний інструментарій оцінки конкурентних стратегій закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІР_10_2018.pdf379,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.