Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6070
Title: Технології штучного інтелекту в маркетингу
Authors: Стеблюк, Н.Ф.
Копєйкіна, Є.В.
Keywords: глобалізація
штучний інтелект
маркетинг
когнітивний маркетинг
інструменти штучного інтелекту
Issue Date: 14-Nov-2023
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Стеблюк Н.Ф., Копєйкіна Є.В. Технології штучного інтелекту в маркетингу. Приазовський економічний вісник, Випуск 3(14) 2019. С. 462-466.
Series/Report no.: Приазовський економічний вісник;Випуск 3(14) 2019
Abstract: У статті розглянуто сутність еволюції маркетингової пара- дигми, яка передбачає зміну інструментів для визначення по- ведінки споживачів. Традиційний маркетинговий інструмента- рій замінюють новим, який дає змогу зрозуміти процеси, що відбуваються у свідомості людини. Досліджено новітні тренди використання технологій штучного інтелекту компаніями Укра- їни, визначено їх переваги. У ході дослідження виділено най- ефективніші інструменти штучного інтелекту в маркетингу, за допомогою яких можна підвищити конкурентоспроможність та ефективність діяльності компанії. Виявлено проблеми штучно- го інтелекту, які можуть вплинути на економічні, правові, етичні та соціальні сфери життя, а також запропоновано шляхи їх по- долання. Сценарії запобігання можливих проблем дають змогу ефективно використовувати потенціал штучного інтелекту.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6070
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КПУ_03_2019.pdf313,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.