Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6070
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтеблюк, Н.Ф.-
dc.contributor.authorКопєйкіна, Є.В.-
dc.date.accessioned2023-11-14T08:01:13Z-
dc.date.available2023-11-14T08:01:13Z-
dc.date.issued2023-11-14-
dc.identifier.citationСтеблюк Н.Ф., Копєйкіна Є.В. Технології штучного інтелекту в маркетингу. Приазовський економічний вісник, Випуск 3(14) 2019. С. 462-466.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6070-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність еволюції маркетингової пара- дигми, яка передбачає зміну інструментів для визначення по- ведінки споживачів. Традиційний маркетинговий інструмента- рій замінюють новим, який дає змогу зрозуміти процеси, що відбуваються у свідомості людини. Досліджено новітні тренди використання технологій штучного інтелекту компаніями Укра- їни, визначено їх переваги. У ході дослідження виділено най- ефективніші інструменти штучного інтелекту в маркетингу, за допомогою яких можна підвищити конкурентоспроможність та ефективність діяльності компанії. Виявлено проблеми штучно- го інтелекту, які можуть вплинути на економічні, правові, етичні та соціальні сфери життя, а також запропоновано шляхи їх по- долання. Сценарії запобігання можливих проблем дають змогу ефективно використовувати потенціал штучного інтелекту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПриазовський економічний вісник;Випуск 3(14) 2019-
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкогнітивний маркетингuk_UA
dc.subjectінструменти штучного інтелектуuk_UA
dc.titleТехнології штучного інтелекту в маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КПУ_03_2019.pdf313,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.