Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6062
Название: Економічна сутність та ознаки маркетингового управління
Авторы: Стеблюк, Н.Ф.
Губський, Ю.Г.
Ключевые слова: маркетинг
концепції маркетингу
менеджмент
маркетингове управління
Дата публикации: 10-ноя-2023
Издательство: Дніпровський державний технічний університет
Библиографическое описание: Стеблюк Н.Ф., Губський Ю.Г. Економічна сутність та ознаки маркетингового управління. Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету, 2021. № 1(2). С. 56-63.
Серия/номер: Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету;2021. № 1(2)
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка розглядається як системний, програмно-цільовий механізм взаємодії інструментів маркетингу і менеджменту з метою максимального задоволення потреб споживачів та цілей організації. Розглянуто етапи становлення маркетингу, передумови його виникнення, проаналізовано різні управлінські концепції маркетингу. Висвітлено теоретичні аспекти концепцій маркетингового менеджменту та його застосування у діяльності підприємств та організацій. Узагальнення наукових положень дозволило надати визначення поняття «маркетингове управління». Отримані результати дають можливість визначити основні тенденції розвитку маркетингового управління з застосуванням конкретних технологій в системі управлінської діяльності підприємств та організацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6062
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕВ_01_2021.pdf200,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.