Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6062
Title: Економічна сутність та ознаки маркетингового управління
Authors: Стеблюк, Н.Ф.
Губський, Ю.Г.
Keywords: маркетинг
концепції маркетингу
менеджмент
маркетингове управління
Issue Date: 10-Nov-2023
Publisher: Дніпровський державний технічний університет
Citation: Стеблюк Н.Ф., Губський Ю.Г. Економічна сутність та ознаки маркетингового управління. Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету, 2021. № 1(2). С. 56-63.
Series/Report no.: Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету;2021. № 1(2)
Abstract: Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка розглядається як системний, програмно-цільовий механізм взаємодії інструментів маркетингу і менеджменту з метою максимального задоволення потреб споживачів та цілей організації. Розглянуто етапи становлення маркетингу, передумови його виникнення, проаналізовано різні управлінські концепції маркетингу. Висвітлено теоретичні аспекти концепцій маркетингового менеджменту та його застосування у діяльності підприємств та організацій. Узагальнення наукових положень дозволило надати визначення поняття «маркетингове управління». Отримані результати дають можливість визначити основні тенденції розвитку маркетингового управління з застосуванням конкретних технологій в системі управлінської діяльності підприємств та організацій.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6062
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕВ_01_2021.pdf200,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.