Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6058
Title: Вплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типів
Authors: Самойлик, Юлія В.
Кучер, Маргарита М.
Стеблюк, Наталія Ф.
Сайгак, Єлизавета Л.
Keywords: готельний бізнес
підприємство
стратегія
маркетингова політика
пандемія
Issue Date: 10-Nov-2023
Citation: Самойлик Ю.В., Кучер М.М., Стеблюк Н.Ф., Сайгак Є.Л. Вплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типів. Актуальні проблеми економіки, №4 (238), 2021. С. 90-99.
Series/Report no.: Актуальні проблеми економіки;№4 (238), 2021
Abstract: У статті набули подальшого розвитку рекомендації щодо розробки стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу та маркетингової політики залежно від типів суб’єктів господарювання. Проведено діагностику аналітичних даних, що характеризують вплив пандемії COVID-19 на туристичну сферу та готельний бізнес. Проаналізовано основні стратегічні рішення, прийняті готельєрами в умовах кризи. Обґрунтовано, що для ефективного розвитку підприємств готельного бізнесу доцільною для впровадження є стратегія диверсифікації, що полягає в розширенні напрямів діяльності, а також реструктуризація та реінжиніринг – для великих підприємств, і просторове розширення – для малих підприємств. Головним пріоритетом стратегічного розвитку підприємств готельного бізнесу має бути підвищення рівня безпеки та медичного захисту клієнтів. Маркетингова політика має бути основана на діджитал технологіях просування готельних та супутніх послуг, зокрема рекламуванні та формуванні цільових сегментів за допомогою SMM маркетингу, а також оптимізації системи ціноутворення відповідно до попиту на основі SRM менеджменту.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6058
ISSN: 1993-6788
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АПЕ_04_2021.pdf302,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.