Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойлик, Юлія В.-
dc.contributor.authorКучер, Маргарита М.-
dc.contributor.authorСтеблюк, Наталія Ф.-
dc.contributor.authorСайгак, Єлизавета Л.-
dc.date.accessioned2023-11-10T08:52:42Z-
dc.date.available2023-11-10T08:52:42Z-
dc.date.issued2023-11-10-
dc.identifier.citationСамойлик Ю.В., Кучер М.М., Стеблюк Н.Ф., Сайгак Є.Л. Вплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типів. Актуальні проблеми економіки, №4 (238), 2021. С. 90-99.uk_UA
dc.identifier.issn1993-6788-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6058-
dc.description.abstractУ статті набули подальшого розвитку рекомендації щодо розробки стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу та маркетингової політики залежно від типів суб’єктів господарювання. Проведено діагностику аналітичних даних, що характеризують вплив пандемії COVID-19 на туристичну сферу та готельний бізнес. Проаналізовано основні стратегічні рішення, прийняті готельєрами в умовах кризи. Обґрунтовано, що для ефективного розвитку підприємств готельного бізнесу доцільною для впровадження є стратегія диверсифікації, що полягає в розширенні напрямів діяльності, а також реструктуризація та реінжиніринг – для великих підприємств, і просторове розширення – для малих підприємств. Головним пріоритетом стратегічного розвитку підприємств готельного бізнесу має бути підвищення рівня безпеки та медичного захисту клієнтів. Маркетингова політика має бути основана на діджитал технологіях просування готельних та супутніх послуг, зокрема рекламуванні та формуванні цільових сегментів за допомогою SMM маркетингу, а також оптимізації системи ціноутворення відповідно до попиту на основі SRM менеджменту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми економіки;№4 (238), 2021-
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.titleВплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АПЕ_04_2021.pdf302,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.