Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6054
Название: Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія
Авторы: Стеблюк, Н. Ф.
Волосова, Н. М.
Дата публикации: 9-ноя-2023
Библиографическое описание: Стеблюк Н. Ф., Волосова Н. М. Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія / Н. Ф. Стеблюк, Н. М. Волосова. — Кам’янське : ДДТУ, 2020. — 185 с.
Серия/номер: ;2020
Аннотация: Монографія присвячена проблемам економіко-математичного моделювання в системі маркетингового управління закладів вищої освіти. Висвітлено методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження економіко- математичного моделювання та систематизація економіко-математичних методів і моделей, що застосовуються в маркетингових дослідженнях та класів завдань маркетингу, які розв’язуються за їхньою допомогою. Це надасть можливість проводити аналіз маркетингового середовища організацій з вибором цільових ринків та обґрунтуванням ринкової стратегії в сучасних умовах. Розглянуті у монографії проблеми представляють інтерес для фахівців з питань маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних, технічних спеціальностей закладів вищої освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6054
ISBN: 978-966-175-203-9
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mono_2020.pdf561,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.