Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6054
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтеблюк, Н. Ф.-
dc.contributor.authorВолосова, Н. М.-
dc.date.accessioned2023-11-09T11:24:34Z-
dc.date.available2023-11-09T11:24:34Z-
dc.date.issued2023-11-09-
dc.identifier.citationСтеблюк Н. Ф., Волосова Н. М. Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія / Н. Ф. Стеблюк, Н. М. Волосова. — Кам’янське : ДДТУ, 2020. — 185 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-175-203-9-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6054-
dc.description.abstractМонографія присвячена проблемам економіко-математичного моделювання в системі маркетингового управління закладів вищої освіти. Висвітлено методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження економіко- математичного моделювання та систематизація економіко-математичних методів і моделей, що застосовуються в маркетингових дослідженнях та класів завдань маркетингу, які розв’язуються за їхньою допомогою. Це надасть можливість проводити аналіз маркетингового середовища організацій з вибором цільових ринків та обґрунтуванням ринкової стратегії в сучасних умовах. Розглянуті у монографії проблеми представляють інтерес для фахівців з питань маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних, технічних спеціальностей закладів вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries;2020-
dc.titleЕкономіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографіяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mono_2020.pdf561,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.