Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6034
Название: Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму
Авторы: Язіна, В.А.
Ключевые слова: комунікації
туризм
потенціал
ндустрія
Дата публикации: 6-ноя-2023
Издательство: Хмельницький національний університет
Библиографическое описание: Язіна В.А. Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму. Вісник Хмельницького національного університету, 2019, № 4 Том 1. С. 184-186.
Серия/номер: Вісник Хмельницького національного університету;2019, № 4 Том 1
Аннотация: У статті розглянуто комунікативний потенціал в індустрії туризму. Визначено туризм як важливе соціальне явище. Зазначено перспективи застосування комунікативного підходу в індустрії туризму. Виокремлено комунікативні аспекти в туризмі та проаналізовано їх вплив на розвиток міжнародного туристичного ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6034
ISSN: 2307-5740
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Язіна В.А..pdf460,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.