Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6034
Назва: Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму
Автори: Язіна, В.А.
Ключові слова: комунікації
туризм
потенціал
ндустрія
Дата публікації: 6-лис-2023
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Язіна В.А. Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму. Вісник Хмельницького національного університету, 2019, № 4 Том 1. С. 184-186.
Серія/номер: Вісник Хмельницького національного університету;2019, № 4 Том 1
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто комунікативний потенціал в індустрії туризму. Визначено туризм як важливе соціальне явище. Зазначено перспективи застосування комунікативного підходу в індустрії туризму. Виокремлено комунікативні аспекти в туризмі та проаналізовано їх вплив на розвиток міжнародного туристичного ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6034
ISSN: 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Язіна В.А..pdf460,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.