Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6034
Title: Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму
Authors: Язіна, В.А.
Keywords: комунікації
туризм
потенціал
ндустрія
Issue Date: 6-Nov-2023
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Язіна В.А. Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму. Вісник Хмельницького національного університету, 2019, № 4 Том 1. С. 184-186.
Series/Report no.: Вісник Хмельницького національного університету;2019, № 4 Том 1
Abstract: У статті розглянуто комунікативний потенціал в індустрії туризму. Визначено туризм як важливе соціальне явище. Зазначено перспективи застосування комунікативного підходу в індустрії туризму. Виокремлено комунікативні аспекти в туризмі та проаналізовано їх вплив на розвиток міжнародного туристичного ринку.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6034
ISSN: 2307-5740
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Язіна В.А..pdf460,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.