Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзіна, В.А.-
dc.date.accessioned2023-11-06T12:25:08Z-
dc.date.available2023-11-06T12:25:08Z-
dc.date.issued2023-11-06-
dc.identifier.citationЯзіна В.А. Сутність комунікативного потенціалу в індустрії туризму. Вісник Хмельницького національного університету, 2019, № 4 Том 1. С. 184-186.uk_UA
dc.identifier.issn2307-5740-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6034-
dc.description.abstractУ статті розглянуто комунікативний потенціал в індустрії туризму. Визначено туризм як важливе соціальне явище. Зазначено перспективи застосування комунікативного підходу в індустрії туризму. Виокремлено комунікативні аспекти в туризмі та проаналізовано їх вплив на розвиток міжнародного туристичного ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Хмельницького національного університету;2019, № 4 Том 1-
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectндустріяuk_UA
dc.titleСутність комунікативного потенціалу в індустрії туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Язіна В.А..pdf460,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.