Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5840
Название: Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції
Авторы: Фролова, Л.В.
Носова, Т.І.
Ключевые слова: електронна комерція
«воронка продажів»
споживач
ключові показники ефективності
трафік
мікроконверсія
макроконверсія
Дата публикации: 2-окт-2023
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Фролова Л.В., Носова Т.І. Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції. Маркетинг і цифрові технології, Volume 3, No 2, 2019.
Серия/номер: Маркетинг і цифрові технології;Том 3, № 2, 2019
Аннотация: Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, вимірюваності, релевантності, об’єктивності та збалансованості. Розроблено і обґрунтовано модель прийняття рішення споживачем про придбання товару в Інтернет. З метою оптимізації процесу продажів та підвищення ефективності електронної комерції обґрунтовано основні етапи оцінки ефективності електронної комерції та підвищення конверсійності сайту на різних етапах «воронки продажів». Практична реалізація отриманих наукових результатів надає можливість комплексно оцінити ефективність електронної комерції, прогнозувати і оцінювати ефекти від різного роду маркетингових заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5840
ISSN: 2523-434X
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mdt3.2.2019.pdf2,53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.