Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Л.В.-
dc.contributor.authorНосова, Т.І.-
dc.date.accessioned2023-10-02T11:12:27Z-
dc.date.available2023-10-02T11:12:27Z-
dc.date.issued2023-10-02-
dc.identifier.citationФролова Л.В., Носова Т.І. Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції. Маркетинг і цифрові технології, Volume 3, No 2, 2019.uk_UA
dc.identifier.issn2523-434X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5840-
dc.description.abstractРозроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, вимірюваності, релевантності, об’єктивності та збалансованості. Розроблено і обґрунтовано модель прийняття рішення споживачем про придбання товару в Інтернет. З метою оптимізації процесу продажів та підвищення ефективності електронної комерції обґрунтовано основні етапи оцінки ефективності електронної комерції та підвищення конверсійності сайту на різних етапах «воронки продажів». Практична реалізація отриманих наукових результатів надає можливість комплексно оцінити ефективність електронної комерції, прогнозувати і оцінювати ефекти від різного роду маркетингових заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг і цифрові технології;Том 3, № 2, 2019-
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subject«воронка продажів»uk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectключові показники ефективностіuk_UA
dc.subjectтрафікuk_UA
dc.subjectмікроконверсіяuk_UA
dc.subjectмакроконверсіяuk_UA
dc.titleСистема ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mdt3.2.2019.pdf2,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.