Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5781
Назва: Становлення соціальної відповідальності бізнесу в Польщі та тенденції її розвитку в умовах кризи
Автори: Януш, Рибак
Шаповал, Валентина
Ключові слова: Соціальна відповідальність бізнесу
корисний досвід
етика бізнесу
досягнення у сфері захисту довкілля
філантропічна діяльність
Дата публікації: 22-вер-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Януш Р., Шаповал В. Становлення соціальної відповідальності бізнесу в Польщі та тенденції її розвитку в умовах кризи. Економіка, №2, 2009.
Серія/номер: Економіка;№2, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано досвід Польщі у становленні соціальної відповідальності бізнесу. Визначено, що процес втілення принципів соціальної відповідальності бізнесу відбувається шляхом усвідомленої участі держави, бізнесу та громадянського співтовариства. Зроблено припущення щодо можливих сценаріїв розвитку соціальної відповідальності бізнесу в умовах кризи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5781
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2009/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf339,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.